Betingelser

Salgsbetingelser

Selger er Aanerud Bakeri AS 
Org nr: 883 391 322

Din bestilling er bindende når den er registrert hos oss og vi har sendt deg en ordrebekreftelse.

Ordrebekreftelsen må leses nøye igjennom for å se om den er i overensstemmelse med bestillingen. Ved avvik ta kontakt med oss på mail aarnes@aanerudbakeri.no

Bestillingsfrister

Bestillingsfrist er tre virkedager før henting. Det er ingen henting/levering på søndager.

Avbestilling
Bestillingen er bindende og kan ikke endres eller avbestilles i etterkant.

Ordrebekreftelse
Ved bestilling i vår nettbutikk vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på mail. Denne må sjekkes opp i mot opprinnelig bestilling, er det avvik sender du en mail til aarnes@aanerudbakeri.no med henvisning til ordrenummer.

Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift.

Betaling
Alle kjøp i vår nettbutikk må betales med kort, Paypal eller Vipps. Beløpet trekkes ved bestilling ettersom det er ferskvarer. For å bestille via tjenesten må du være 18 år eller eldre.  Det er ingen hos bakeriet som ser ditt kortnummer. Kortinformasjonen krypteres av betalingsløsningen og lagres kun hos betalingsformidler.

Leveringsbetingelser
Varer som bestilles i nettbutikken må hentes i en av våre butikker på Årnes eller Jessheim Storsenter. Levering skjer i henhold til ordrebekreftelsen.

Leveranse og henting
Bakeriet du handler hos er ansvarlig for leveranse innen avtalt hentetidspunkt.
Kunden må undersøke varen(e) ved mottak og må da sjekke om den er i samsvar med bestillingen. Varen(e) blir lagret hos leveringssted ut hentedagen og returnert/kastet neste dag om ikke annet blir avtalt. Om kunde ikke mottar varen(e) til avtalt leveringstidspunkt vil man ikke kunne be om refusjon/reklamasjon. Om varen(e) hentes senere enn avtalt hentetidspunkt så kan ikke bakeriet belastes for forringelse av kvalitet som resultat av sen henting. 

Ved spørsmål vedrørende leveranse/henting av vare(r) som er bestilt, bes kunder om å ta direkte kontakt med bakeriet der varen skal hentes. 

Reklamasjon / klage på produktene

Bakeriets varer er ferskvarer, og klager vedørende kvalitet må rapporteres så raskt som mulig og senest påfølgende virkedag sammen med varen for en gjennomgang. Hvis det oppdages en feil eller mangel på leveringen må Aanerud Bakeri motta melding om mangelen (reklamasjon) innen 24 timer etter mottakelsen av varene på mail til aarnes@aanerudbakeri.no med henvisning til ordrenummer.

Force majeur

Er Aanerud Bakeri forhindret fra å levere varen som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet som partene ikke kan råde over, er Aanerud Bakeri fritatt for alt annet ansvar enn å kreditere den mangelfulle varens kjøpesum.

Forbehold

Vi reserverer oss for skrivefeil og prisforandringer på nettsiden.
Bilder brukt på sidene våre er illustrative og kan avvike noe fra varens faktiske utseende.

 Endring av vilkår
Vi forbeholder oss retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

Tvister og lovvalg

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Handlekurv
Skroll til toppen